pirmdiena, 2014. gada 15. decembris

Es nevēlos vairs šeit rakstīt

Ir pagājuši gadi kopš es rakstu šo, VējaSkrējēja emuāru. Es vairs nevēlos šeit rakstīt. Tas nav svarīgi. Šis emuārs bija vieta, kur es centos izteikt to, ko es labprāt būtu teicis kādam personīgi. Jā, var teikt, ka rakstīšana ir kļuvusi man par ieradumu, bet es manu, ka manas domas un attieksme pret savu seksualitāti liek savādāk uztvert to, kā es to pasniedzu pasaulei.
Pāris gadus jau esmu nosvētījis šo emuāru par dienasgrāmatu. Tolaik jau bija doma atmest domu rakstīt un pārmesties uz citiem tematiem, par kuriem es daudz, daudz vairāk vēlējos parunāt. Tie, kas ir lasījuši, varēja redzēt, ka es mēdzu ielikt tekstos filozofiskas atkāpēs, domas un idejas. Es domāju, ka man to ir jāattīsta.
Šī vieta ir dienasgrāmata, jo es gribēju rakstīt par jebko, bet tomēr sanāca ieturēt tradīciju runāt par lezbietēm, gejiem un citiem cilvēkiem. Bet tagad es domāju, ka tas nav tik svarīgi. Tie ir personīgi sīkumi, bet es tikai tagad esmu sapratis, ka, ja man tie šķiet svarīgi, citiem tas ir kā white noise.
Laikā gaitā, kamēr es biju Skapja biedrs, Mozaīkas biedrs, atklāts gejs, es esmu daudz ko sapratis, iemācījies un secinājis. Es nejūtos labi geju sabiedrībā. Tā nav mana sabiedrība. Varbūt ir kāda daļa, pie kuras es varētu just piederību, bet, nē, mani maz saista šie cilvēki. Tuvākie teiktu, ka es mēdzu atgrūst cilvēkus, bet es vienkārši maz jūtu ko kopīgu ar viņiem.
Toties es ļoti atbalstu LGBT+ kustību. Tā ir ļoti svarīga lieta, kas notiek Latvijā. Esmu par to rakstījis daudz un dikti. Pēc gadiem es vēlētos, lai Latvijā būtu iespējamas vismaz viendzimuma partnertattiecības, bet laiks rādīs.
Es esmu iemācījies to, ka daudz kam, kas ir saistīts ar manu seksualitāti, ir jābūt privātam. Galvenokārt es to jūtu tāpēc, ka sekss nav tik svarīgs. Protams, esmu saskāries ar cilvēkiem, kas tā nedomā, bet tik un tā vēlāk manu, ka viņi savas domas ir mainījuši.
Geju sabiedrība ir dīvaina. Pagrīde ir traģiska. Un aisberga augšgals tusē no pirmdienas līdz svētdienai. Kur gan šeit var būt man vieta?

Ja kādam no Jums interesē citi mani rakstiņi, tad man ir emuārs Arsa raksti.

VējaSkrējējs

3 komentāri:

  1. tu saki, ka nejūties labi geju sabiedrībā un es tieši to pašu varu teikt par sevi, tikai mainot sabiedrības nosaukumu uz lesbietēm. es nejūtos ērti starp lesbietēm, vienkārši nē. un kad vēl ieklīstu kādā diskusijā, kur ar viedokļiem apmainās lesbietes, es jūtos vēl vairāk nepiederīga. viņas ir svešas gan man, gan manai saprašanai par lietu sakārtotību. iespējams tieši tāpēc es pretojos ar nagiem un zobiem, kad kāds nodēvē mani par lesbiešu kopienai piederīgu. nav iespējama kopienas esamība dēļ tā vien, ka saistošais elements ir seksualitāte ..
    dīvaini, ka daba dažkārt cilvēkiem piešķir tādus stāvokļus, kuros viņi nejūtas ērti, bet tomēr izbēgt no tiem nevar tik un tā. ar homoseksualitāti ir tāpat - neizbēgama un smaga, bet jānes tik un tā. mums.

    paldies par tām domām, kuras tu mums neslēpi.

    AtbildētDzēst
  2. izlasīju savas domas, patīkami, ka kāds to vēl spēj pateikt..

    AtbildētDzēst